Wednesday, 18 January 2012

Wordless Wednesday :: Si kecil Yang Pintar ::

.. Assalamualaikum ..

Hai kawan2 .. ingat saya lagi tak ?? klik sini sini




jom semua klik sekali dekat 'red bird' mashi!!
[cian dia sorang2 dekat sebelah kiri tu]

17 comments:

meowwmania said...

alolo comotnya...makan pulasan ke tuh

mashitah ismail said...

meowwmania:- wow pandai nyer mummy...mmg buah pulasan pun.. fav budak kecik ni..

Papa PUSS said...

salam

alorr comelnye dia..
makan pulasam @ rambutan tu comel.. nak sikit..

mashitah ismail said...

papa puss:- mesti la comel mcm mak su dia tak?? hehe

dah abis dah musim buah..lambat sangat papa puss request.. next year jela.. ^^

Papa PUSS said...

aits da habis, papa nak nanges la camni. comel ni xnak share ngan Papa ea..

Nti jemput join contest papa jika sudi.. war-warkan pon okay ajew..;) thanks

merahitujambu said...

comelnyaa...

mashitah ismail said...

papa puss:: khalis pesan 'tak boleh!!'

baru jer tgk contest tu, mashi tak dpt join sbb tak pandai la nak buat header...hehe nnt mashi wat blog review utk papa puss k ^^

mashitah ismail said...

merahitujambu:: mashi tgk pun rasa nak gigit2 jer pipi bdk kecik tu..hehe

Papa PUSS said...

Hoyeii suka2x.. terima kasih..;)

Un Phat Lee said...

gua rase nak tarik pipi die.montel.grr..

mashitah ismail said...

papa puss:: wait + see ^^

mashitah ismail said...

un phat lee: klau bdk kecik ni nangis...mashi cari kamu ye.. ^^,

fieda said...

ala tomey2..

mashitah ismail said...

fieda:: budak kecik tu balas, " ^^ mekasih" ..

dyabunga said...

ala comei nye dye..hihi..

akuamir said...

eh mashita,, dah tak comot momot lagi keh??

mashitah ismail said...

dya:: (^^)

amir:: bg chan bdk kecik ni comel pulak.. hehe