Wednesday, 11 January 2012

Wordless Wednesday :: craft & cultural

.. Assalamualaikum .. 


*klik pada gambar untuk 'zoom'
jom semua klik sekali dekat 'red bird' mashi!! 
[cian dia sorang2 dekat sebelah kiri tu]

12 comments:

EZAD AMIR said...

wahh..ktne ni??

mashitah ismail said...

ezad:- di kundasang, sabah ^_^

akuamir said...

best la mashitah!

mashitah ismail said...

amir:- ape yg best amir?

Qaseh Gifts said...

salam perkenalan

seronok tengok gambar mashitah bercuti :-)

Idea menarik! - Hadiah, Bajet dan Perancangan

mashitah ismail said...

Qaseh:- dgn segera mashi terjah blog kamu ^_^

meowwmania said...

wahh byk shopping eh...ada beli topi lebih tak :p

dyabunga said...

nak ole-ole..hihi

Norfaidatul Akma said...

seronoknya bercuti.......!

mashitah ismail said...

meowwmania:- mashi tak beli topi tu..jadi model free jer...

dyabunga:- nak ole2?? boleh, nnt mashi jln2 lg belikan 1 utk kamu ye..

norfaidatul:- jgn lupa cuba tutorial yg masshi bagi di dalam fb k.. ^_^

shahamri.com [SA] said...

hyep mashi :)
lme shah x jengok blog mashi ni..enth2 mashi pun dh lupe kt blog shah tuh..hehe...

Entri Terbaru: Alasan Atau Sebab Kenapa Blogger Kena Join ChurpChurp

mashitah ismail said...

shah:- hehe shah ni tak baik tau merajok2 gtu.. mashi jengok la blog kawan2 semua..cuma tak tinggal jejak jer :)