Thursday 27 October 2011

My Nuffnang Story

Assalamualaikum


Apa sebenarnya Nuffnang Asia-Pacific Blog Awards 2011??

 
:.-pesanan dari penaja-.:  

"Pada 16 Disember 2011, 500 penulis-penulis blog dari seluruh rantau Asia Pasifik akan berduyun-duyun ke Kuala Lumpur, Malaysia untuk Nuffnang Asia-Pacific Blog Awards 2011 di Putrajaya Marriott. Anugerah ini bertujuan bukan penghormatan hanya penulis blog terbaik di rantau ini, tetapi juga untuk membawa bersama-sama komuniti blogger dari seluruh Asia Pasifik.Blog Nuffnang Asia Pasifik Anugerah dibawa kepada anda oleh Volkswagen Malaysia dan Putrajaya Marriott."

[best nyer kalau dapat pergi :( ]


Selama ini tengok kawan-kawan di blog asyik post tentang nuffnang.. "apa la benda alah ni kan??" rupa-rupanya Nuffnang.com merupakan peneraju komuniti pengiklanan blog yang pertama di rantau Asia-Pasifik.  Selain pengiklanan berasaskan blog, nuffnang juga membina reputasi dengan menjadi sebuah komuniti untuk blogger oleh blogger, menganjur dan menyokong pelbagai jenis aktiviti seperti tayangan wayang, seminar/bengkel kerja, parti dan lain-lain lagi.

Sebenarnya mashi baru jer bersama nuffnang pada 13 Oktober 2011.. gatal nak jadi blogger plak .. cuba nasib "batu tenggelam, sabut timbul" ..  Dipendekkan cerita, baru-baru ni 25 oktober 2011 di Mid Valley .. Mashi dapat dua pas percuma untuk 
Nuffnang Premiere Screening – Shark Night 3D dari nuffnang.com .. senang jer nak menang .. ceritakan pengalaman bercuti yang menakutkan bersama nuffnang di sini



1.

..

..

..

..

terima kasih nuffnang..saya suka sangat (^^,)



2.

..

..

..

..

cari saya di mana??



3.

..

..

..

..

Ini hasilnya...senyum hingga ke telinga...


Nuffnang kalau nak bagi hadiah tak kira blogger baru ke lama janji cukup syarat dah boleh menang.. mashi memang tak sabar tunggu Nuffnang Asia-Pacific Blog Awards 2011 .. walaupun sedar diri memang takkan menang .. kalau ada rezeki dapat tiket jemputan pun syukur alhamdulillah :) .. boleh jumpa ramai blogger-blogger yang OTAI+TAIKO .. ambil berkat dan ilham jer .. 

Kawan-kawan yang nak bersama nuffnang dan churp-churp macam mashi boleh la klik di sini dan di sini ye


gambar dicuri dari:- zulhilmylatif
(^^,)

0 comments: