Monday, 31 October 2011

Jom Skodeng Mandi!!

Assalamualaikum

Di pagi minggu yang aman damai ini,,best kalau buat projek memandikan haiwan peliharaan .. hehe .. apa lagi kalau bukan kucing kesayangan Aki Adam [Tam&Ning]

Maafkan mak su* ye!! hehe
(*mak su = panggilan utk i di kg)

jilat jgn tak jilat!!

marah ke hitam...!!


macam2 aksi

oOo bile dh bersih ..  kenapa pergi duduk kat sampah!!

buat muka ye Ning

apa yang penting? kerjasama .. jilat bulu!!

hitam nak makan ye??
hitam sabar ye..mak su g gaul nasi+ikan bilis..nyam2

moral of the story:-
kena mandi slalu baru tak berbunyi bising dalam bilik air.. hehehe [gelak jahat]

Suka tak?? klik di sini 
Nak tgk movie?? click here
Master chef?? klik DI SINI
Minat Man Utd?? click HERE


terima kasih daun keladi (^^,)
kalau suka .. jom follow me !!

4 comments:

Noor Nazrah said...

kedondong aku x ambik ke? hehehe

mashimaro said...

ini cite 2 mggu lepas la dear...
lupa nak post..hehe

nnt la raya haji nnt aku bwk ye..
(^^,)

meowwmania said...

hehe...

sama lar ngan jejebon kita bila dah mandi suka nak duduk tmpt kotor geram tgk

mashimaro said...

oOo geng la tu...tabiat diaorang mcm tu ye.. (^^,) hehe