Friday, 28 October 2011

Kampung Halaman Ku ..

Assalamualaikum...

Minggu lepas mashi pulang ke kampung lebu, pahang... Macam biasa untuk dunia orang yang dah bekerja, hujung minggu adalah masa yang sesuai untuk nyanyi lagu "balik kampung oOo balik kampung" hihi....jangan tunggu hari raya aidilfitri@korban jer ye kawan-kawan. Ingat pada orang yang tersayang...

 aktiviti di kampung:-

..

..



kuning dan hitam

cuba teka??

4 comments:

ummiarissa said...

dik...kg lebu tu otw nak g KL belok kiri kan.if dari Lipis ni lah..felda mempaga tu bukan kawasannya juga ke?

mashimaro said...

haah btol la tu kak...lalu kg.lebu baru sampai felda mempaga...akak pernah pegi sana ke?

ummiarissa said...

pernah sekali..g umah kawan..tapi rasanya kawan tu dah tak duduk situ lagi...

mashimaro said...

oh dekat dh tu dgn rumah sy..nanti raya haji jemput la dtg kak ummi (^^,)