Monday, 31 October 2011

The Manhattan FISH MARKET

Assalamualaikum

Perasan kaya untuk makan di sini .. kalau bukan sebab beli ..

..

..

..

..



 takde groupon mesti kiteorang takkan jejak ke tempat makan tu..
[share bayar 1/2 hehe]


Best ker seafood kat bandar ni??

master chef!!


abaikan makluk yang tidak dikenali!! 

boleh tiru ni!! cantik dia susun sudu+garpu

Tropical breeze Mocktails + Chowder [sedap giler]

Giant Fried Platter [boleh makan 4 orang]

masa untuk mamam .. nyam2

akhirnya:- ni jela yg tinggal .. klau boleh bungkus kan best .. hehe

kesimpulan cerita:-

Kalau nak makan tempat-tempat macam di atas, sila pastikan perut anda kosong @ lebih senang dalam keadaan berbunyi..
Hasil pengalaman sendiri, kalau pergi perut dh kenyang nanti buat membazir duit jer..
"se sen duit yang dibayar ibarat setitik peluh aku bekerja!!"



 Jemput semua click:-


1.please click here 
2.movie Tintin
3.sape rasa2 yg menang MasterChef
4.tengok Man Utd


terima kasih daun keladi (^^,)
suka baca?? jom follow me ..

6 comments:

sabree hussin said...

harga betul dia yang RM101.50 tu ye? macam bagus jugak ye beli pakai groupon ni

Noor Nazrah said...

amboi afzan bkn main suke yerr....byk giler makanan...sedap x?

mashimaro said...

sabree:- yup, harga betul dia RM101.50..tapi dapat diskaun bile beli guna groupon...hehehe murah dr harga asal..

mashimaro said...

nazrah:- sedap sampai 'sebu' perot kteorg...hehe menu ni boleh mkn 4org..mne larat nak abiskan... (^^,)

azura samsuddin said...

antara feveret makanan kami sekeluarga tp xdelah selalu sesekali bolehlah he3

mashimaro said...

kak zura:- kalau selalu..kering la poket..hehe