Saturday, 3 December 2011

Segment review blog bersama CC

.. Assalamualaikum .. 


Jutaan terima kasih buat CC sebab buat segment yang gempak ini .. mesti ramai dah kenal adik CC ni kan?? kepada kawan2 yang belum pernah mengenali CC atau nama sebenarnya cik cempaka .. bukan cyber cafe k!! hihi [gurau jer] dia seorang yang sangat2 kreatif .. bukti-bukti CC seorang yang kreatif:-

1.  Sila lihat sendiri blog CC dan kawan2 boleh anggukkan kepala [dasyat beb]... ^_^
2. CC mungkin seorang yang tidak suka menaip laju2 kot tetapi CC pandai melukis doodle .. boleh dikatakan keseluruhan entry CC diceritakan melalui doodle2 yang cantik bangat...
3. Akhir sekali, CC ada bagi hadiah doodle dan mashi namakan balqis .. kalau kawan2 nak tahu 'balqis' merupakan hadiah doodle pertama yang pernah mashi terima .. I love so MUCH!! (^^,)

nama saya balqis, thanks Cik Cempaka ^_^

jom semua klik sekali dekat 'red bird' mashi!! 
[cian dia sorang2 dekat sebelah kiri tu]

8 comments:

Cik Cempaka said...

hihi, thanks ya join

Cc pun suker balqis tu, comel

nnt dah review, Cc inform ek

mashitah ismail said...

mekasih CC sudi tggl jejak...
^_^ mmg best la CC ni...

hanna said...

dri segmen yang sme..

SALAM PERKENALAN...

http://cicaktersepit.blogspot.com/2011/12/segment-review-blog-bersama-cc.html

mashitah ismail said...

hai hanna... mashi dah skodeng+follow blog hanna...cantik blog kamu ^_^

QASEHNYA RANIA said...

nak jugak =)

mashitah ismail said...

qaseh:- jom join segmen ni...mne tahu CC buat kn 1 doodle utk qaseh jgk.. ^_^

Atiey said...

http://fantasticvirgin.blogspot.com/2011/12/jom-join-segment-cc.html


join segmen same....selamat berkenalan

mashitah ismail said...

hai salam perkenalan atiey...
^_^