Thursday, 17 November 2011

Important Announcement!!

.. Assalamualaikum ..

Yeeee hari ni jom ramai-ramai kita pergi tengok bola .. Malaysia vs Indonesia di Stadium Utama Gelora Bung Karno, Senayan, Jakarta, Indonesia .. (jauhnya la) tengok di TV jela .. hehehe (^^,)

Tapi bukan itu sebenarnya nak mashi umum .. contest di blog Hati Yang Gembira dah ditutup secara rasmi pada 17 November 2011, 12.00 tengahari .. ribuan terima kasih tidak terhingga kepada semua blogger yang Terbaik!! sebab sudi join contest ini ..

Insyaallah pada 18 November 2011 nanti mashi buat satu entry khas untuk umum nama pemenang dan hadiah .. mesti semua kawan-kawan tak sabarkan nak tahu siapa yang sungguh bertuah tu .. (mashi plak yg debar2 ^ ^ )

comot..buat sendiri je hihi

kepada blogger yang telah join contest ini, boleh semak nama di 'sini' .. kalau mashi ada tertinggal nama .. tolong bagi tahu k .. sebelum pukul 6.00 petang .



jom tolong "anak burung" mashi di ruangan churp churp

4 comments:

wani mohd said...

ada tag utk mashi lagi http://hazwanimohd.blogspot.com/2011/11/contest-teka-harga-burger.html

mashimaro said...

thanks wani... nnt bile dh free, mashi akan cuba... best ni main teka2,,, ^_^

AkmaFaizal said...

memang berdebar2 ni...harap2 adelah rezeki utk anak2ku. Amin..

mashimaro said...

@akmafaizal :- hehe sabar2... tunggu mashi umum ye