Thursday, 16 February 2012

Pasar Tani Bandar Baru Bangi

.. Assalamualaikum ..

Kalau hidup single nak jalan2 ke pasar memang best sebab tak payah fikir nak mengelak jalan dari lalu kawasan yang menjual barangan mainan kanak-kanak hehehe ^_^

Setiap hari sabtu, jom ramai2 pergi pasar tani di Bangi (alamat?? mashi tak tahu nak jelaskan macam mna) .. kepada yang tinggal area Putrajaya @ Bangi mesti wajib tahu kan?? harga??boleh tahan dan berpatutan dari harga pasar tani Putrajaya .. Itu aja kesimpulan yang mashi boleh bagi ..


sedap nyer .. terliur tak??
rajin kawan mashi ni beli sayur

kalau goreng pun sedap

mencari fishcake AAA

jom semua klik sekali dekat 'red bird' mashi!!
[cian dia sorang2 dekat sebelah kiri tu]

12 comments:

MrS. F!zA said...

psr malam ni kt seksyen 4 tu ke mashi?kalo yg tu kita thu..heheh

mashitah ismail said...

iye kot..yg pasti pasar malam tu besar...hehe dekat dengan UKM... (^^.)

akuamir said...

waaa... rajin mashi amek gambau bagai.. eh,, mashi teke tuh tepat la,, tapi kali ke 2 la,,huhu

mashitah ismail said...

akuamir: nak cari bahan utk update blog..msti ada gambar baru org minat dtg.. hehe ramai yg teka btol.. ^^

mas saari said...

tak pernah pegi pun pasar malam bangi ni...

mashitah ismail said...

mas saari: hehe mashi pun baru sekali je.. mas duduk mna?

mizzkechique said...

pasar tani ni kt fasa 1 kan.. setiap hari khamis.. so, hr ni.. jom!!! hehehe

mashitah ismail said...

mizkechique: jom2... khamis bukak sampai malam ke?

fiza said...

Pasar tani pagi ker? Kat belah mana nih. Saya dok bangi gak, sek 7 tapi tak pernah lagi gi pasar tani. Slalu gi pasal mlm kat shell setiap khamis tu jer.

mashitah ismail said...

fiza: ha pasar ni mmg kat sbelah shell..mashi xtahu nama tempat tu tapi yang pasti setiap hari sabtu mesti ada pasar tani@malam kat kawasan tu .. (^^)

Anonymous said...

bek ko buang gmbr ak mcm m.cik mintak pelempang 2

mashitah ismail said...

anonymous: cantik ape.. photogedik hehe .. (^^) yela2 nnt k..